Vaše dotazy

Koronavirus
Důležité upozornění: Vážení klienti, vzhledem k měnící se epidemiologické situaci v souvislosti s výskytem infekce COVID-19 - způsobené čísnkým koronavirem Vás žádáme, abyste zrušili domluvenou návštěvu v případě, že se u Vás objeví příznaky respiračního onemocnění. Pacienti s jakýmkoliv podezřením na respirační onemocnění nebudou ošetřováni. Děkujeme za pochopení.
1Bude to bolet?
Ne. Téměř všechny výkony jsou prováděny v anestezii.
2Jak dlouho to bude trvat?
Minimální délka ošetření je 60 minut. O delší návštěvě Vás bude lékař informovat předem.
3Můžu platit kartou?
Ano, od 1.7.2015 nabízíme i tuto možnost.
4Kolik návštěv budu potřebovat?
Odpovědět všeobecně na tuto otázku je těžké. Počet návštěv se vztahuje k danému výkonu (korunka, protézy, výplň, ošetření kořenových kanálků apod.). Každý zákrok je specifický a vyžaduje určitý počet návštěv pacienta v naší ordinaci. O těchto návštěvách Vás vždy bude informovat ošetřující lékař.
5Kolik budu platit?
Veškeré aktuální ceny najdete v sekci ceník. Částka se mění v závislosti na cenách výrobků laboratoře, materiálů a energií. Podle časové a materiálové náročnosti na prováděný výkon je možné v daném časovém úseku provést více výkonů, tím dojde ke snížení nákladů a výsledné ceny.
6Jsou nutné rentgenové snímky?
Ano, protože nám umožňují odhalit zubní kaz i v místech, která jsou pouhému oku skryta, a to mnohem dříve, než začnou působit potíže. Intenzita záření je tak nízká, že Vám v žádném případě nepoškodí zdraví ani při opakovaném snímkování.
7Mohu být ošetřen/a s oparem nebo aftou?
Pokud máte opar, není lékařské ošetření vhodné, hrozí totiž jeho rozšíření a následné komplikace. Ani s aftou není vhodná návštěva zubního lékaře. Samotná afta je bolestivá a zákrok v dutině ústní ji bude jen dráždit. Na afty doporučujeme ALOCLAIR gel. Pokud se Vám před plánovanou návštěvou přihodí něco takového, informujte prosím svého zubního lékaře.
8Přispívá na zákrok pojišťovna?
Pojišťovna minimální částkou přispívá na některé zákroky. Cena, kterou Vám oznámí lékař, je již se spoluúčastí zdravotní pojišťovny.
9Můžu po zákroku kouřit?
Po chirurgickém zákroku nedoporučujeme minimálně 3 dny kouřit. Pokud v tomto případě neuposlechnete rady lékaře, razantně zhoršujete hojení.
10Je nutné zub vytrhnout?
V některých případech je to nevyhnutelné. Lékař vždy vyhodnotí nejlepší možné ošetření pro Váš zdravotní stav.
11Mohu odmítnout navrhované ošetření?
Můžete, ale v tomto případě plně přebíráte odpovědnost za případné zhoršení svého zdravotního stavu. Proto je nutné, aby pacient podepsal tzv. negativní reverz.
12Platí se za preventivní prohlídku?
Ne, preventivní prohlídky jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou.
13Proč musím navštěvovat hygienistku?
Návštěva hygienistky výrazně prodlužuje životnost zhotovených protetických prací (korunek, můstků apod.). ČISTÝ ZUB SE NEZKAZÍ!
14Za jak dlouho mohu jíst?
Po zhotovení amalgámové (tmavé) výplně doporučujeme jíst až jednu hodinu po zákroku. V případě fotokompozitní (bílé) výplně můžete jíst hned po opuštění ordinace.
15Kdy bude korunka hotová?
Průměrná doba výroby korunek v zubní laboratoři je cca 14 dní.
16Kdy bude protéza hotová?
Průměrná doba výroby protéz je 5 týdnů a zároveň vyžaduje 5 návštěv pacienta v naší ordinaci.
17Musím při ošetření ležet?
Je to žádoucí pro přístup a přehled v dutině ústní. Zkvalitní se tím práce lékaře a Vy můžete během výkonu relaxovat.
18Jak mám postupovat, když si dítě vyrazí zub?
Pokud je zub vyražen ze zubního lůžka celý, tak zub dohledat, transportovat ho ve slině (v dutině ústní, pokud dítě není v šoku a nehrozí spolknutí, nebo vdechnutí), nebo v mléce. Okamžitě kontaktovat zubaře (ideální je ošetření do 60 minut) a co nejrychleji zajistit ošetření. Zub se vrátí do zubního lůžka a bude dlahován k okolním zubům. Pokud je uražena část zubu, pak také dohledat, zabalit do čistého vlhkého kapesníku a opět co nejdříve navštívit zubaře.

Kde nás najdete?

Zubárna s.r.o.
Specializovaná zubní ordinace
Politických obětí 531
738 02 Frýdek-Místek
IČ: 03711285

Bankovní účet ČSOB:

Najdete u nás také
  • zubní ordinaci Remidental
  • děstkou rehabilitaci
    a fyzioterapii Fyzio Beskyd
  • zubní laboratoř 3dent smile s.r.o.
Nyní u nás můžete platit kartou.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.